digitální.názory.cz
 
Obrázek
 

Jeden s dalších “posledních” článků Radka Hulána vyšel právě dnes, MyEgo prodává už podruhé

„Rok se sešel s rokem“ (mimochodem, jsou to již asi 3 měsíce), a je to tu zase – Radek Hulán vydal už DEFINITIVNĚ POSLEDNÍ článek, a MyEgo je opět na prodej. 

Musím uznat, že Hulánovi to trošku myslí. Proč? No, když už píši o nějakém článku, měl bych na něj přece umístit odkaz, nebo ne? Možná bychom po něm mohli také pojmenovat nový druh bloggerské rovnosti:

jeden napsaný článek =  několik desítek zpětných odkazů + několik stovek návštěvníků

Ale já jeho záměr nepodpořím, žádný odkaz sem nedám (vím, že moje řešení je podobné „házení hrachu na zeď“, ale co jiného mi zbývá). Ten, kdo chce článek vidět, nechť shlédne mnou vytvořený screen, a nebo ať zajde k Hulánovi …

Ještě si dovolím připsat jeden můj postřeh. Na závěr článku, ve kterém se Hulán vychloubal, jak mu v pruběhu dražby stoupla návštěvnost a že je nej…, měl připsáno, že jeho cílem je získat do konce roku 2008 stabilní návštěvnost 15 000 UIP/den, a do konce roku 2009 návštěvnost 30 000 UIP/den – že by na tom začal pracovat?

Edit 24.7.2008: No, jakobych to neříkal – za dnešek mám na různá slovní spojení Hulán, konec,MyEgo návštěvnost přes 30 UIP z vyhledávačů … jak se asi zvedla návštěvnost Hulánovi…

Štítky: , , , , , ,

 

All rights reserved l copyright © 2008 digitalni.nazory.cz

 
 
Blog

Galerie

Kontakt

Archiv

Rubriky

Odkazy