Dražba MyEgo.cz? Hulánova dobrá propagačka …
Kolem dražby internetového „mega“ blogu MyEgo.cz se toho celkem hodně dělo. A výsledek? Myslím, že se dá říci, že nikoho nepřekvapil …
Myslím, že je vcelku zbytečné rozepisovat, co vše se událo od chvíle, kdy Hulán vypustil senzaci o dražbě jeho „Ega“. Připravenost tuto informaci reprodukovat do „celého světa“ potvrdilo nejedno české informační médium a výsledkem byl skoro čtvrtinový nárůst čtenářské populace hulánova blogu. Nabízená částka se vyšplahala na 245 000, což Hulána „neuspokojilo“, a tak si blog ponechal.
To znamená, že vlastně žádného výsledku tato záležitost nedosáhla. Ovšem opak je pravdou – z článku, který včera publikovál sám „velký“ Radek Hulán, je jasně zřetelné, o co mu vlastně celou tou akcí, kterou pojal „jako dražbu“, šlo. Tak zaprvé – ukázal všem, že je shopen se dostat na titulní stránky největších informačních serverů jako Živě.cz, Novinky.cz, homepage Seznam.cz, do časopisů Computer, Právo aj. „Aukci“ MyEgo.cz také přirovnal, z hlediska medializovanosti, k prodeji Seznamu.cz! V článku také vyslovuje odvážná předsevzetí o tom, že do konce roku 2009 bude jeho blog navštěvovat 30 000 lidí denně. A na závěr – ják sám doslova píše – „Web MyEgo.cz tímto potvrdil pozici nejvýznamnějšího webzine v ČR, a Hulán osobně si upevnil pozici nejznámějšího bloggera / novináře“.
Z toho je jasné, že tato „aukce“ byla vlastně jen plánovaná reklama, ale zcela zadarmo. Co se týče odvážných výkřiku o tom, že Hulán je nej… tak k tomu bych závěrem dodal na autorovu adresu: Radku, nezapomeň, že pýcha předchází pád…
Štítky: aukce, Blog, Hulán, MyEgo.cz, namyšlenost, nejlepší bloger, Radek Hulán, webzin