Jak se dělá reklama aneb pošlete diváka do kolen…
Přichystal jsem volné pokračování předchozího článku o reklamách, tentokrát s podtitulem „pošlete diváka do kolen…“. No a jákeže to reklamy do této „kategorie“ patří? Opět ty nejlepší …
Reklama, reklama, reklama … To, že vás film doslova „vcucne“ do děje už bývá skoro nepsaným pravidlem. A i když se o tento „efekt“ snaží i většina reklamních tvůrců, povede se to jen hrstce, jen malému zlomku z velkého kvanta. Proč? Odpověď je jednoduchá-klasický film trvá cca 30–70× déle než obyčejná reklama. Zaujmout člověka dvouminutovým reklamní spotem je velmi, velmi těžké ovšem, jak dokazují tyto dva spoty, ne nemožné …
Videa v HD kvalitě: Return of the sun, Nike (dostupná je však pouze 2 minutová verze)
Štítky: fotbalová reklama, hd reklama, jak se dělá reklama, nejlepší tv reklamy, nejlepší tv spoty, reklama na životní prostředí, reklama nike next level