digitální.názory.cz
 
Obrázek
 

Jak se dělá reklama aneb pošlete diváka do kolen…

Přichystal jsem volné pokračování předchozího článku o reklamách, tentokrát s podtitulem „pošlete diváka do kolen…“. No a jákeže to reklamy do této „kategorie“ patří? Opět ty nejlepší …

Reklama, reklama, reklama … To, že vás film doslova „vcucne“ do děje už bývá skoro nepsaným pravidlem. A i když se o tento „efekt“ snaží i většina reklamních tvůrců, povede se to jen hrstce, jen malému zlomku z velkého kvanta. Proč? Odpověď je jednoduchá-klasický film trvá cca 30–70× déle než obyčejná reklama. Zaujmout člověka dvouminutovým reklamní spotem je velmi, velmi těžké ovšem, jak dokazují tyto dva spoty, ne nemožné …




Videa v HD kvalitě: Return of the sun, Nike (dostupná je však pouze 2 minutová verze)

Štítky: , , , , , ,

 

All rights reserved l copyright © 2008 digitalni.nazory.cz

 
 
Blog

Galerie

Kontakt

Archiv

Rubriky

Odkazy